Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios, facilitarle un acceso más rápido a los mismos y personalizarlos mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede obtener más información en nuestra política de cookies.

x
Menu
QUÈ ÉS EL CUSTOMER COUNSEL?

Per potenciar el diàleg i el compromís amb els clients, Suez disposa de la figura del Customer Counsel.

Analitza de manera personalitzada cada reclamació que rep dels clients que no estan d’acord amb la resposta que han obtingut de l’empresa.
Promou la mediació entre el client i l’empresa.
És la darrera opció amigable, en el si de Suez, per respondre al client i trobar una solució a la seva reclamació.
Actua amb imparcialitat davant de les parts, amb transparència en la gestió, amb confidencialitat de la informació i amb independència respecte a les àrees de gestió.
Potencia el diàleg i el compromís amb els seus clients.
Opinion
Què opinen els nostres clients?

Mis padres tuvieron una fuga de 5.000 m3 y aunque la compañía ha reducido la factura inicial de 36.000 €, todavía tienen que pagar 10.000 € lo que es una auténtica barbaridad en comparación con las facturas habituales. Mis padres son mayores y esta deuda les supone un gran problema. La chica que nos atendía fue muy educada y comprensiva pero los 10.000 € es mucho dinero.